Dagens lista.

Dagens humör: Peppad :D, ingen direkt aing om varför ..?
Dagens borde: Vet inte, återkommer med den ikväll kanske.. (a)
Dagens frisyr: Utsläppt med sidbena, ska dock kanske byta till mittbena i eftermiddag/kväll.
Dagens klädsel: Nu är jag inte påklädd än, jag sitter bara i en varm mysig ullfilt!
Dagens planer: Skola, lämna vovvarna hos syster & kvällen spenderas nog hos Becca!
Dagens materiella vill ha: Hela aa affären?, & Monki &så ifall det går bra? :D
Dagens längtan: Ben&Jerry's
Dagens fundering: Hur många dagar är det till Valentine?
Dagens beroende: Ipod,
Dagens tråkigaste: Spanskalektionen med S.
Dagens person: L.
Dagens roliga: Än så länge kan jag inte säga mer än när jag vaknade, men jag återkommer med den ikväll!
Dagens låt: Love is gone - David Guetta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0