Dagens Rebecca

Dagens humör: Superglad. Dock vet jag ej varför.
Dagens borde: Plugga!
Dagens frisyr: Hästsvans
Dagens klädsel: Jeans (CheapM), linne (hm), tröja (Monki), skor (Superga), örhängen (snygga)
Dagens planer: Dricka cola nu. Sen träning.
Dagens materiella vill ha: Ett klockur. Spanade in ett påväg hem från J.
Dagens längtan: Godis. Mitt tog just slut.
Dagens fundering: Hur allt blir med mormor och England.
Dagens beroende: Mobilen (alltid).
Dagens tråkigaste: Att jag MÅSTE plugga
Dagens personer: Linha. HA HA.
Dagens roliga: Att jag är ledig imorgon.
Dagens låt: Stand by me (inte så konstigt).
Dagens bild:
 

image330
Vi ser ut som tre Mumin-djur. För de är väl djur? (Min motivering till dagens bild).

/R

PS. Tack Valda för listan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0