Dagens

Dagens humör: Lite upp och ner, men rätt okej humör ändå.
Dagens borde: Pluggat
Dagens frisyr: Slarvig toffs eller knut
Dagens klädsel: "sov"- t-shirt och mjukisbyxor
Dagens planer: Softa
Dagens matriella vill ha: Skinnjackan
Dagens längtan: Bla Helg.
Dagens beroende: Nässpray och datorn typ
Dagens jobbigaste: Min förkylning
Dagens irritation: Det är väl den också
Dagens låt: Har typ inte lyssnat på någon låt idag men dagens serie är i alla fall Sunes Jul. Haha
Dagens person: Mami
Dagens onyttiga: Torkad frukt och mörk choklad
Dagens dryck: Vatten, loka
Dagens händelse: Typ att jag gick och köpte lunch ett par 100 meter från där jag bor.
Dagens middag: Johannas recept på pasta med pesto och rökt lax, smaskens.
Dagens bästa: Att vi fått iordning lite mer här hemma och att det har varit allmänt soft.
Dagens sämsta: Att jag varit förkyld och rastlös

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha var laxpastan god???
smakade den bra???

2008-02-14 @ 21:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0