DAGENS

Dagens humör: Neutral
Dagens borde: Plugga
Dagens frisyr: Toffs
Dagens klädsel: Jeans (levis), t-shirt (hm), kofta (filippa k), converse, vinterjacka (peak)
Dagens planer: Skola, träning, ta det lugnt
Dagens materiella vill ha: Min skinnjacka som jag får på torsdag.
Dagens längtan: Papi som är i L. <3
Dagens fundering: Vad jag ska hitta på i helgen
Dagens beroende: Mobilen
Dagens tråkigaste: Att jag har ont i huvudet.
Dagens personer: Mami
Dagens roliga: Att mitt och Maddes projekt börjar idag.
Dagens låt: Vet inte riktigt
Dagens bild:

image323
På mig och Jennifer, fattar inte vart det är men... haha
/ Valda

Kommentarer
Postat av: Anonym

eran bloggägeräppelvinäger!! mohaha ha
snygg startsida btw:D:D
pusselipusspuss

2008-02-18 @ 22:45:44
Postat av: Anonym

ojj glömde skriva att det var från carpelan:D:D (haren/bögen)

2008-02-18 @ 22:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0