DAGENS

DAGENS MATRIELLA VILL HA: Väska
DAGENS KLÄDSEL: Jeans (nudie), långärmad t-shirt (HM), tjocktröja (jc), converse, jacka, väska, halsduk.
DAGENS SMINK: Solpuder och mascara typ
DAGENS FRISYR: Toffs och utsläppt
DAGENS LÅT: Body pump- låtar :P
DAGENS PLANER: träna, skola, träna, middag med brorsan, tv
DAGENS SAKNAD: ljusare tider
DAGENS BÄSTA : att träningarna var stenhårda
DAGENS ROLIGASTE : några personer jag inte nämner vid namn
DAGENS DUMMASTE: alla har varit supergulliga idag (not) haha
DAGENS MISSLYCKANDE: ett hopp på träningen
DAGENS DROG: träna!
DAGENS KÖP: min lunch
DAGENS GODIS: ingenting
DAGENS HUMÖR: mitt emellan
DAGENS LÄNGTAN: vår och sommar
DAGENS BILD:
image355
Ge mig vår och sommar säger jag bara!
/ Valda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0