Daim.

Hej allihopa.
Nu ska jag sätta mig ned & smaka denna glass.
Lisaplace favorit tillochmed! Det är vaniljglass med daimbitar i,
så jag kan tänka mig att den smakar ungefär som McDonalds McFlurry med Daim.

image211
Foto: LisaPlace.blogg.se


UPDATE!
Gott var det, men ingen överaskning direkt. Det smakade precis som jag väntat mig. Jag kan dock inte fatta att det tar Lisa 3 dygn att få i sig ett paket, för mig tar det nämligen ynka 30 minuter. Haha, men jag är ju som jag är.
3,5 / 5
image212
Foto: By me
Vad är din favoritglass?
/Jennifer

Kommentarer
Postat av: Emma

HejJenni!
Bra blogg:)
Här är frågorna
1 vad gjorde pedagogen?
2 vad menas med en pedagog idag? (svaret hittar du i en ordlista)
3 vilka ämnen läste eleverna i skolan i Aten?
4 vilka fick inte gå i skolan?
5 nämn några likheter och skillnader mellan skolan i det gamla Aten och skolan i Sverige.
6 vad skulle pojkarna respektive flickorna fostras till i Sparta?
7 vilka var heloterna?
8 Spartanerna var ständigt beredda på krig. Hur kan heloterna ha varit en orsak till detta?
9 Tänk dig att du växte upp i Grekland under antiken. Var skulle du vilja bo, Aten eller i Sparta? Motivera ditt val.

2008-02-10 @ 20:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0