Fettisdagen.

Hej allihopa.
Fettisdagen idag, jag har smällt i mig tre goda semlor, haha. Det är i stort sett allt jag ätit idag, känns ju verkligen .. hälsosamt. Jag åt lite knäckebröd till lunch, men jag fick verkligen inte någon matlust av den hemska stanken av fisk i matsalen, usch! Niorna har förövrigt gjort nationellaprov i svenska idag. Hoppas att ni lyckades bra, & jag önskar er alla, spec mina vänner lyckatill på resten av alla nationella prov!
Klämmer in en bild på mig & Katta, vi köpte varsit 2pac med semlor(a), yummie!
image162
/Jennifer.

Kommentarer
Postat av: linnea

Frisörsalongen Lindborgs! Vadådå? :)

2008-02-05 @ 20:23:08
URL: http://lillix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0