Funderingar.

Hej.
Jag har funderat, ända sedan för 1 (2?) dagar sedan, på ttyp 'the sims', eller asså, inte the sims, men snarare det övernaturliga. Det är nämligen ett stort ämne i omkl rummet i ishallen justnu. Typ, spöken - ifall vi drömmer & bara inte ha vaknat, & en hel del sådant. Detta snack gör mig rädd, som bara tusan. Det gör ont i huvudet att tänka att något är oändligt. Som rymden till exempel, är den verkligen oändlig? Nej, det går inte. Jag blir galen av att tänka på rymden. Men iallafall, the sims. Ni som har spelat detta (jääätteroliga) spel på datorn eller annan burk, vet att man kan välja att simen ska ha fri vilja. Detta innebär att man kan klicka på toan & be den gå på toa, & sedan bestämmer den att den inte ska det & gör då något annat istellet, men sen så sjunker blåsnivån såpass mycket att den måste gå på toa, så då tar den eget initiativ. Tänk er då er i denna situation; ni har mycket att göra, så ni planerar ; läsa klart sidan i boken, toa, byta kläder, affären. Okej, du läser då klart sidan i boken, du glömmer toan, byter kläder & rusar till jobbet, sedan när du kommer fram; Oj vad kissnödig jag var, bäst jag går på toan! Fattar ni? Om ni lägger ihop ett & ett så fattar ni vad jag menar med detta.. Att vi skulle kunna vara simmar med fri vilja inställt på en någots burk. And that creeps me out.
image378
google.se




You know you love me, xo xo
Jennifer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0