Helgen

Hej igen!
Har varit lite halvkass på bloggningsfronten under helgen men jag har haft fullt upp minst sagt! But now I´m back.
I fredgas var jag som sagt i Enköping och cochade Mikael och det var roligt. Jag fick en fin klocka i present av han och hans familj så det var ju supersnällt. Vi hade det trevligt. Mikael gjorde sin hittils bästa tävling vilket resulterade i att han vann och fick ett pris för bästa stegsekvens också så det var kul! Åkte vid 13:15 och var hemma igen vid 20:00. Då var det bara att dra på sig partyoutfiten och dra sig hem till Rebecca. Där var det supertrevligt som vanligt. Morgonen där på skulle Beata upp tidigt och tanken var att vi skulle äta frukost tillsammans med henne men vi orkade inte. Istället vaknade vi (eller jag) 11:55. Vi fick lite smått panik eftersom vi skulle till stan. Åt i alla fall en god frukost och väl i stan köpte jag ett par manchsterbyxor från CheapM. Blev även en smörgås på Sandy´s.
I morse var jag och tränade så nu är jag lite småseg så idag blir det bara till att softa.
Nu: Fundera på om jag ska ta ett bad och fortsätta att "inte" göra någonting.
Bye bye lingonpaj
/ Valda

Kommentarer
Postat av: Joohanna <

vad trevligt :)

2008-02-03 @ 18:15:57
URL: http://joojj.blogg.se
Postat av: alice

idag har jag tränat och varit tränare och sen har jag bara slappat själv? ;D

2008-02-03 @ 18:19:23
URL: http://aliceyouknow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0