I love American Apparel.

Hej allihopa.
Idag har jag varit på stan med min mor, men Valda kunde tyvärr inte.
Jag hade bestämt mig för en del, men det blev annat. Som vanligt.
Men jag ska inte falla i tårar för det, Absolut inte! Jag är Riktigt nöjd
måste jag få säga. Det blev den gråa stora tshirten från AA, även en
liten svart sidenjacka därifrån. I XXS för att få den liten liten. Jag köpte
faktist dom überfina thigh high socks från AA i svart med vita detaljer.
Sen blev det ett par gråa stentvättade jeans, som sedan fram mot
sommaren troligen ska klippas av till shorts. Ett fint camelfärgat
skärp inhandlades &så på Carlings. Det sista blev ett par fejk RayBans
Buttericks, i svart. Ska även gotta mig lite med latextightsen från hm
imorgon tror jag.. Annars saknas det bara en vit klänning, en bh,
en såndära scarf i vitt med rosor på, skor & glasögon med fönsterglas i.
Får väl vänta lite dock.
Ha en bra kväll, /Jennifer.
image206

Kommentarer
Postat av: lisa

Ja, man kan inget annat än att älska AA.

Kram Lisa

2008-02-08 @ 18:56:09
URL: http://lisagood.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0