I would say it '

Hejsvej,
Ni läser just nu vinnaren Nenny den sluge's inlägg. Jag vann bowlingen mot Madde the master, Valda den store & Micke Picke, överlägset.
N -
totalt: 204
snitt: 102

M -
totalt: 178
snitt: 89

V -
totalt: 176
snitt: 88

MP:
totalt: 138
snitt: 69


Jag är överst, som ni ser var jag Bäst. Valda kommer påpeka att jag fuskade, då jag hade rännstaket, but hey; det hade de med! Hon kommer &så att påstå att jag tränar på detta, vilket inte är sant. Men om jag då vinner, så ska ingen, INGEN, förstöra det för miiiig!!!






You know you love me, xo xo
Jennifer.

Kommentarer
Postat av: ida...

hahaha det var ju jag som vann totalt^^ fuskis xD

2008-02-29 @ 23:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0