Im a red killing machine

Hej.
Jag ber om ursäkt för kass bloggning det senaste dygnet, men jag spenderade tisdagsnatten hos min vän Sofia tillsammans med Nadine. Vi hade det trevligt, vi åt på restaurant, varsin Ben&Jerry's & även lite popcorn slank ned.. Idag gick vi upp kl fem & gjorde matsäck till resan; Kötbullar & makaroner. Inte till mig dock, jag hade förbeställt mat. Så där satt vi i Sofias kök & åt frukost & frös. Men mysigt var det! Sedan var det iväg till skolan för att hoppa på bussen för en 3 timmars lång resa till Gävle. Vi skulle nämligen åka skidor. Kungsberget var det minsann! Jag ska bespara er på alla detaljer, för det lär inte bli så intressant att läsa, men jag kna bjuda på att jag bara åkt en gång förr. Så varje gång jag skulle ta mig av en lift så föll jag till marken. Förutom sista.. Haha. Jag plogade även ned för alla backar, eller körde störtlopp. Men kul var det, som fasiken!
image266
Kommer mer bilder..
Foto: By me.
JJJJJJJJJJJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0