Intressetomten hoppar på min axel

Senaste
1. Kompisar du träffade: Träningskompisarna
2. Personen du pratatade med: Mami
3. Du fick SMS av: Madde
4. Du kramade: Jennifer

Idag
5. Kläder: Träningskläder
6. Bättre än igår: Kortprogramet :P
Imorgon
7. Är det: Torsdag
8. Planer: Träning
9. Händer imorgon: Träning
 
Favorit
10. Nummer: 8
11. Färg: Olika, svårt att välja, och hur uppfattar vi färger egentligen?
12. Årstid: Alla har sin charm
13. Saknar du någon? Andrea
14. Humör för tillfället? Utbränd typ, haha

Frågor och svar
15. Det första du gjorde I morse? Pratade med Nennie
16. Vad åt du sist? Middag
18. Tror du på distansförållanden? Ja
19. Vem tänker du på just nu? Mig själv
20. Tror du att personen tänker på dig med? Alltid
21. Vart reste du sist?Solna höhö
22. Vad gjorde du igår kväll? Var på bio med J, S och L
23. Liknar du din mamma eller pappa? Alla säger att jag är lik båda
24. Ler du ofta? Ja
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? Kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? absolut
27. I vems säng sov du i igår natt? I min säng
28. Vilken färg har din tröja? Vit

Sorg
29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Ja
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja
31. Gråter du när du skadar dig? Beror på

Lycka
32. Är du en glad person? Ja!
34. Önskar du att du var lyckligare? I perioder kanske, men i det stora hela är jag lycklig!
35. Är lycka överskattat? Nej
36. Kan musik göra dig glad? Absolut

Kärlek
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"? Ja
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det? Ja
39. Har du en flick/pojkvän? Nej
40. Är du nöjd med det? Nej
41. Är du kär? Nej

Hat
41. Vem hatar du verkligen? Donno
42. Har du någonsin gjort en hat-lista? säkert, i mitt huvud iallafall
43. Är du en mobbare? Nej 
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? haha ja
45. Har du blivit sviken någon gång? Ja

Skolan
46. Gillar du skolan? Nej
47. Favoritämne? Svenska
48. Värsta ämne? Vet inte?
49. Har du spytt i skolan nån gång? Nej
50. Är skolmaten god? Beror vilken restaurang jag går till.

Kommentarer
Postat av: Princesssparkle

Jag kommer ihåg det där uttrycket. Vi var vana med "Intresseklubben antecknar", medan Fanny kom med det där nya som vi skrattade så länge åt. Det var i Tyringe och de två hela veckorna tjatade vi och retade henne för det. Jag blir helt nostalgisk, min vän.

Glöm mig inte inte, Valda

2008-02-27 @ 23:29:27
URL: http://louiseedman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0