Jennifer aka wannbe GG.

Hej,
Dålig dag idag, dåligt humör - dålig mat - dålig stämning - allt har varit dåligt. Eller vänta .. nej, allt. Jag vaknade på fel sida, det får jag väl sota för antar jag. Argh.
Måste ju meddela att jag, som verkligen ratade gossipgirl från allra första början, är helt besatt. Det är så löjligt att det är bra. Hahah, jag gick & la mig senare för att se ett avsnitt, men jag gick även upp tidigare.. hahahahaha.
dagens låt: Theres a good reason these tables are numbred, honey you just havent thought of it yet - Pan!c at the disco.
Japp, jag kunde helt enkelt inte låta bli.
'And who am I? Thats the secret I'll never tell, XOXO; Gossipgirl.
image353
Valdas skära trapphus är fint, påminner mig om fluffiga kuddar i form av hjärtan man hade när man var liten.. lolz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0