List.

Stulen av rar.
Backstage bild: Bara för att hennes hår är så gylligt! :)
image248
Skor: Mina kinaskor är så fina, Valdas uggisar är underbara, jag älskar tygskor, & sandaletter med både lite & mkt klack är underbart må jag säga. Kan tyvärr inte välja EN favorit!
Väska: Jag använder inte väskor så ofta, men sånna dära söta med långa axelband är jättefina & jag har en. Jag gillar även dom dära som ser ut som svarta sopsäckar. Mulberry är nog favoritmärket.
Plagg: Oj, jag älskar klänningar & mina latextights är underbarast! Tröjor med knappar i ringningen är underbart &så.
Läppglans/stift: Aouf, jag gillar när läpparna är antingen; röda, cerise, ljusrosa eller bara glansiga.
Ögonskugga: Jag är inte så duktig med det. Men jag tycker att sånt är väldigt fint, bara till finare tillfällen däremot. Eftersom det har en mera uppklädd effekt.
Märke: Acne, Odd Molly, Whyred, Anna Sui.
Designer: Jonny Johansson,
Kollektion SS/08: Listan kan göras lång, mycket lång.
Modell: Modeller är egentligen bara objekt då alla ser likadana ut. Iallafall enligt mig, därför kan jag inte finna någon favorit, däremot kan jag säga att jag tycker Alek Wek & Adriana Lima är fula i ansiktet. Men det är ju min åsikt.
Drink: Jag är faktist under 18 & har aldrig smakat en drink.
Nattklubb: Elverket, HAHA. Jag skojjar :'D. Finns inget direkt jag får komma in på.
Hemsida: HTTP://THEPLACE.BLOGG.SE
J.

Kommentarer
Postat av: Maria

Detsamma! =)
Coolt hår haha =)

2008-02-11 @ 21:54:39
URL: http://catwalkqueen.blogg.se
Postat av: mandy

svar:tack så mycket hoppas din dag har varit toppen :)

2008-02-11 @ 22:14:45
URL: http://maandys.blogg.se/
Postat av: Jen

kul att du är med och tävlar! :)

2008-02-11 @ 22:37:38
URL: http://Jenniferpettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0