Lista,

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18 , rad 3 - vad står det där?
'of the pure-bloods is, says Professor Burbage, a most desireble'
2.Sträck ut din vänstra hand så långt du kan , vad rör du vid?
luft
3.Vad var det senaste du såg på tv?
Top ten at ten.
4.Utan att se efter , gissa vad klockan är!
21.30? (22.07 X'D)
5.Bortsett från datorn, vad hör du nu?
Pratar strunt med Valda
6.När var du senast utomhus , och vad gjorde du då?
Hämtade valda vid tunnelbanan kl 19.42 gick jag hemifrån :P
7.Vad gjorde du innan började svara på den här undersökningen?
Gaaaarv,
8.Vad har du på dig?
Långkalsonger, stor grå tee(NY!), & armbandet jag fått av Jack (a).
9.Drömde du något i natt?
Man drömmer varje natt, men jag kommer Väldigt sällan ihåg något.
10.När skrattade du senast?
2 sek sedan kanske ? (& åt det jag skrev?,  & detta, & detta, & detta, & detta, etc. )
11.Vad finns på väggarna i rummet du är i nu?
Vit färg, i all ooäääääändiiiiigheeeeeeet ...
12.Har du sett något konstigt på sistonde?
A fan,
13.Vad tycker du om den här utmaningen egentligen?
Fett ball yah (h).
14.Vilken var den senaste film du såg?
Bee movie, alldelles ensam, här hemmax'D.
15.Om du blev miljonär vad skulle du köpa?
Spara allt, förutom 10 tusen, som jag skulle shoppa lite för, & donera lite till olika djurskyddsföreningar.
16.Berätta något om dig själv som ingen annan vet?
Eh, som om jag skriver det på en BLOGG?! Kom igen liksom..
17.Om du skulle förändra EN sak här i världen , vad skulle du förändra?
Jag skulle nog få bestämma, ALLT.
18.Tycker du om att dansa?
löööwe it baby,
19.George Bush?
Fan, borde skjutas mellan ögonen.
20-21.Vad skulle dina barn heta , respektive pojke och flicka?
Sigrid, Iris, eller Johnny Weir.
22.Skulle du nånsin kunna bo utomlands?
Paris, NYC.
23.Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?
Pärleporten..que?
24.Vilka personer vill du ska svara på dom här frågorna?
Alla svarar i kommentarer :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0