Lista,

Jag kommer från: Sverige
Jag är just nu: Näsblod..Haha. Jag är chockad, Jennifer trodde inte att jag bara var från SverigeXD.
Hur gammal är du: I mina bästa år ;)
Om sex månader är det: augusti, & sommaren är slut :'(
Jag samlar på: Priser & Bamsetidningar.
Gröna eller röda äppeln: Gröna.
Vilken tid gick du upp idag: 6.45
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Ja, mörkblå
Hur svarar du i telefon: "Hej det är Valda."
Är du ensam nu: Nej, Jennifer sitter här & flummar, SOM VANLIGT.
Vad ska du göra ikväll? Vara hos Jennifer.
Vad ska du göra imorgon: kanske shoppa, sen kanske det blir hem till Ida för natten. Lite preliminärt sådär.
Var vill du bo när du blir stor: Paris.
När grät du senast: Minns inte.
Vilken årstid tycker du bäst om: Alla, fast på olika sätt. De har alla sin charm!
Laddar du ner musik och film från Internet: *tralalala*
Vad skulle du göra om du vann en miljon:  Spara rubbet, kanske fira med en shoppingrunda, & bjuda en kompis på kaffe kanske? :P
Bär du glasögon eller linser: Vill ha glasögon med fönsterglas:)
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: För mig.
När går du upp ur sängen typ en helg morgon: 06.45.
Har du piercing: Nope!
Vill du ha barn: Ja, det vill jag ha.
Solar du ofta: Missbruk.
Är du bra på att baka: Verkligen asdålig. Jennifer säger: Du kan ju fan inte ens laga mat lilla gumman! x'D
Är du flygrädd: Nej.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.
Vilken är din favorit glass: Kulglass. .
Vad äter du helst när du ser på film: Naturgodis.
Lever dina föräldrar tillsammans: Ja.
Vilken ögonfärg har du:  Grönt,
Vilken hår färg har du natuligt: Mörkblond tror jag.
Vilka hår färger har du haft: Blont, brunt.
Biter du på naglarna: Pinsamt nog gjorde jag det.
Röker/snusar du: Usch.
Hur ofta tränar/motionerar du: I stort sätt varje dag
Senaste låt du hörde: Lyssnar på Mange Schmidt, x'D.
Brukar du bädda sängen: Nej.
Hur många timmar sover du på en natt: Varierar.
Senaste bok: Snabba Cash.
Vad var det senaste du sa: Glassigt.
Vilken är din favoritfärg: Vet inte.
Brukar du tänka på självmord:  Nej.
/Valda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0