Lista,

PERSONLIGT

01. vad heter du?
Valda Mercedes XXXXXXX
02. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Valda.
03. vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Valda
04. vilket stjärntecken är du? Stenbock
05. vilken årgång är du? 1991
06. vart bor du? Hammarby Sjöstad
07. bott utomlands? Nej.
08. flyttat antal gånger? 1 gång
09. vart skulle du vilja bo? Jag trivs bra där jag bor.
10. vilken skolklass? 1
11. vad vill du bli när du blir äldre? En elak tant.

UTSEENDE

01. hur lång är du? 167,5 cm kanske?
02. hur mycket väger du? Jag vill i
03. hårfärg och frisyr? Ganska långt mörkbrunt (tonat).
04. ögonfärg? Gröna
05. mest nöjd med? Biff
06. minst nöjd med? Min nagel
07. skostorlek? 38/39
08. glasögon? Nej, men vill ha med fönsterglas.
09. har du några piercingar/tatueringar? Nej.

FAVORITER

01. filmer? Kopps, Jalla Jalla HAHA
02. låtar? Varierar
03. årstider? Alla har sin charm
04. mat/dryck? Sushi, Vatten
05. djur? Häst, hund, kanin
06. färg? Vet inte, beror på...
07. parfym? Armni
09. ämne i skolan? Idrott
10. sysselsättning? Träna, umgås.

KLÄDER

01. vad använder du just nu för jacka? Vinterjacka eller väst, snart skinnimitation.
02. vad använder du just nu för skor? Varierar
03. favoritfärg på kläder? Svart, brunt, grått, vitt mm.
04. favoritmaterial på kläder? Det bästa matrialet.
05. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Vita converse, skinnimitation, true religion jeans
06. favoritaffärer? Reddevil, Monki, Hm, Nk
07. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Olika
08. favoritmärke? Resteröds.

DITT RUM

1. stort, litet eller mitt emellan? Lagom
2. vilken färg på tapeterna? Lattebrunt
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Lattebrunt, guld, vitt och biege.
4. vad vill du ändra där inne? Jag är nöjd.
5. vad har du där inne av följande: Allt, utom att jag har mobilen i rummet.
a) tv?
b) video/dvd?
c) dator?
d) stereo?
e) telefon?
6. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Vattnet
7. vad gör du oftast i ditt rum? Umgås, datorn, TVn, allt typ, Haha.
8. favoritpryl i rummet? Sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0