Lördag

Phuuu...
Hemma. Idag vaknade jag upp hos Jennifer vid 8. Åt frukost gick ut med hennes hundar medan hon städade och gjorde oss i ordning för en tripp på stan. Blev ett par latextights till Jennifer (som ni vid det här laget nog inte kan ha missat) och så blev det grisen i säcken som vi delade på. Har ätit så sjuuuukt mycket idag så ni skulle få en chock om jag berättade allt. Ska därför bespara er på den informationen. Kan nämna att jag åt jättegod sushi i alla fall, låter väl inte så farligt... Ni skulle bara veta! :P Vi hade i alla fall supertrevligt som vanligt och pratade om massa (våra vanliga ämnen) och ja, älskar henne. Fast hon har smittat mig den jäveln! Jag har fått ont i halsen nu och det var verkligen det sista jag behövde just nu... men men får försöka kurera mig och hoppas att det lägger sig.
Jag och mina föräldrar har även varit på IKEA och köpt bra-och-ha-grejor så som tex förvaringslådor, galgar och diskborstar och inte nog med det. Vi har fått hem en TV! Världens mest pratglada och duktiga tv-försäljare fick vi som hjälpte oss så att vi kom där ifrån med en riktigt bra lcd-tv efter stängningstid. Alla där på Elgiganten var verkligen trevliga, måste ha gått någon typ av charmkurs, haha, sådant gillar vi i alla fall.
Nu: Fixa lite i rummet och sen blir det chillkväll hemma framför Melodifestivalen, Heja Amy Diamond!
Trevlig lördaskväll allihopa!
/ Valda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0