Maddie my sunshine

Idag har varit en trevlig dag som jag mestadels av tiden spenderat med min bästavän Madelene.
Efter gymmet och frukosten imorse så tog jag det som sagt lugnt ett tag innan jag åkte in till Gullmarsplan för en sushi med Maddelu och Maria. Jättetrevligt. När vi ätit och så så skulle Maria iväg och träna och jag och Madde gjorde det förbjudna. Som tur var gjorde vi det på en fredag vilket tryckte ner det dåliga samvetet något. För er som inte hajat så köpte vi godis på 7 eleven. Sen satte vi oss på tunnelbanan och åkte till Farsta strand och sen tillbaka i brist på annat, det är sådana vi är förstår ni, och i Farsta gick vi av och köpte ytterligare två godisar och fortsatte sedan till Maddies skola. Där jag fick mig ett kärt återseende av Carro. <3 Sen fick vi brottom till träningen.
Efter träningen var det den efterlängtade fikan på Espresso house med Madde och Amanda och det var såklart trevligt det med. Efter den så åkte jag hem tog ett skönt bad, fixade lite här hemma och har även kollat på Let´s dance med Mami och Papi. Skönt.
Nu: Fortsätta kvällen i ungefär samma anda.
Bye bye suckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0