Mitt rum.


På bild nr1 ser ni mitt lilla bord & min hängspegel som justnu står upp. Dörren som är öppen är den man tar sig ut från ifrån mitt rum, nämligen ut te vardagsrummet. Bakom den, är min garderobsgörr. & den brevid är te badrummet.
På bild nr2 ser ni min säng, & verligen inget annat. Haha.
På bild nr3 ser man mitt fönster, skrivbord(TILLSALU), gammal symaskin som ska ut & mitt lilla bord igen. Även en bit av sängen syns till i höger hörn.
På sist men inte minst; bild nr4 ser ni min säng, fönster & mitt skrivbord. Den är tagen i dörren där man kommer in. Typ.
Som ni ser är det en liten planritning i varje hörn av bilderna, & på dem är det en gul prick. Det står för vart jag stod när jag tog bilden.

Med detta vill jag bara säga att jag är trött, trött, trött på det. Så otroligt.. Tråkigt. Men det ska det bli ändring på! Jag ska ut med allt, förutom sängen & mitt lilla bord. Vill även ha ett nytt skrivbord & snyggare ben till min säng. Kromben tror jag att jag vill ha. Mera filtar till min säng, & lite mer känsla & personlighet. Sen är jag nöjd. Men eftersom vi är på vift, alltså vi vill flytta, & håller ständigt på med det. Så pallar jag inte göra något åt detta rum. Men när vi flyttar igen, så flyttar vi för att stanna. Dåfan! :D
/Jennifer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0