Nice evening.

Idag har jag haft det mycket roligt! Bästa kvällen på länge och det blir bara bättre med Beata- människan som sätter en guldkant på allt hon gör. Men även Valda, Sofie och jag har väl en viss del i saken.

Det kommer bli bilder. Det kommer bli filmer. Det kommer bli text. Och sång.

Så vänta ni bara, gott folk, på en massa godbitar.

Nu ska vi avsluta kvällen med en härlig massage- och spastund som jag ska leda. Lite ansiktsmasker också.

xoxo,
R



PS: There WILL be photos!

PS 2: Idag har vi slagit läsarrekord. Speciellt tack till Jennifer men såklart är det ni, läsare, som är viktigast för oss.

LOVE TO THE WORLD!


image307

Nej, jag vet inte vad jag håller på med. 


Kommentarer
Postat av: franci

vilken fin blogg du har:)

2008-02-16 @ 23:57:55
URL: http://hejfranci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0