nothing, nothing at all. really, NOTHING.

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH,
Hej alla glada läsare.
Jag har segat som bara den idag. & nu ska jag försöka skriva ett sansat inlägg. Hahah.
Frågan är om det kommer att gå.. Nej. Jag lägger in en lista istellet.
Ha en god kväll alla datanördar, som jag.

Namn: Jennifer Alexandra XXXXX

Födelsedag: 26 dec

Hemstad: Stockholm

Ögonfärg: Melerade, i färgerna; rött, grönt & brunt.

Hårfärg: Jag vet ärligt inte, men något i en ganska brun ton, med inslag av rött eller grönt, beroende på ljus..

Stjärntecken: Stenbock är respekt,

Skostorlek: 38.

Är dina föräldrar skilda? Sen lääänge tillbaka.

Skor i dag: Beccas.

Mål för året: TRAPPA NED PÅ GODIS.

Det första du tänker på när du vaknar: Nej.

Piercings: Ears, försökte med naveln själv, men det gick åt skogen, något jag råder er att ALDRIG försöka med.

Tatueringar: Big wants there.

Namn på barn: Sigrid, Iris, Johnny eller Milou.

Vad vill du bli när du blir gammal?: En gullig tant!

Drömjobbet: Veeeeet inte, ååångest!

Favoritmat: Pesto goes with everything.

Sport: Figureskater, 

Glass: Ben&Jerry's

Godis: Inget gelatin så är jag nöjd.

Låt: Aouf, MASSOR.

Helgdag: Lör

Årstid: 1 vinter, 2 höst, 3 sommar, 10 vår.


Senast du...

Skrattade? Jag äär fluuuuuuuummm ..      

Grät? Kommer faktist itne ihåg, wow.

Kollade på film? Öhh.. länge sedan x'D

Drog ett skämt? Hahah, jag gör inte sånt längre. Alla blir bara tysta.. undra varför? Höhö.

Sjöng en sång? Tidigare idag.


Just nu...

Vad ser man utanför ditt fönster? Nytt fult klotter, vad sur jag blir! Kunde dom inte gjort något fint? Annars ser man atlas.

Lyssnar du på musik nu? Itunes 24 yah.

Vad har du på dig? Gubbtröja & mina favorit ballongbrallor!<3

Vad är det på din musmatta? Bärbar dator, ingen mus.


Har du...

Ljugit om din ålder? Haha, nej. Mest lurat folk, alla tror nämligen att jag är så gammal. Ibland spelar jag nog på det dock.

Bråkat utan anledning? Jag är alldelles för bra på det.


Har du under den senaste månaden...

Druckit alkohol? Nopp, nivet under 18.

Rökt? Röker gör man inte, så är det bara.

Shoppat? Jag köpte en tröja igår.

Skejtat? Konståkning ?

Bakat? Nej, lite nudlar har jag lagat, men det är höjden av bakning för min del.

Motionerat? Jag tränar konståkning.

Solat? Ttyp en vecka sedan.

Pussats med någon? Klart.

Pratat i telefonen mera än i 60min? Absolut. 


Vem..

Kan du lita på? Många vänner.

Vet allt om dig? Ingen faktist. 

Längar du efter? Jag vill ha L. & så drömmer jag om att bo i ett warehouse i NYC. Det ska vara i tegel med fantastiska fönster, spröjs. En härlig säng, & en ateljé. Eller en liten ljus lägenhet i Paris. Ett jobb som gör att jag har råd att köpa kläder & glass.


/Jennfier.

Kommentarer
Postat av: valda

skicka bilderna älskade jennifer!

2008-02-03 @ 20:03:52
Postat av: Camilla

tack så mkt :) detsamma!

mahaha, men det är bara för jag vill att den här veckan ska gå.. så det blir fredag och jag får träffa ngn som jag saknar. ;)

2008-02-03 @ 20:12:12
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Postat av: juliaa ´

härlig blogg!
kram

2008-02-03 @ 20:33:45
URL: http://juliaalmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0