Onsdag

Idag är det en ganska häktisk dag för mig. Hade morgonträning imorse 8-9 och sen åkte jag hem och gjorde mig iordning för skolan. Väl där hade jag först utvecklingssamtal och när det var klart begav jag mig till Forum och åt en sallad på Il Piato. Idag blev det en som Amanda tidigare rekomenderat, salami och parmaskinka, och den var ljuvlig. Fick det dock lite stressigt för att hinna till lektionen men jag hann precis. Efter skolan åkte jag hem och ja, nu är jag här. Har precis ätit lite mellis bestående av nyponsoppa och ska snart bege mig iväg för träning nummer två idag.
Ha det bra!
/ Valda

Kommentarer
Postat av: Jonna

ha en bra dag!:)

2008-02-06 @ 16:34:39
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0