Oups.

Japp, som ni ser har Becca varit flitig & fixat med många inlägg till sina 'egna' kategorier. Så en del förvirring kan uppstå då gamla inlägg kommer upp, ex;

"Dagens fundering: Hur många dagar är det till Valentine?"

(Nej, jag fixade inte till mina egna, jag fixade Allmänt kategorin).

Jag skrev detta inlägg Länge sedan. Jag är inte allmänt korkad så att jag bara har missat att Valentine redan har varit. Haha. Tack iallafall Becca, även om jag framstår som korkad x'D . Du är så duktig gumman<3.
image349
Eftersom vi fortfarande snackar om gamla saker kan jag allt bifoga en gammal bild på mig i solariet. Hahah.
Nu: Göra lite Varma Koppen & äta Rågi!
Slängkyssar, JJJ.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ny design ser jag.. jättesnygg =)

2008-02-19 @ 18:21:21
URL: http://godisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0