SLEEP WELL

Nu ska jag snart sova. Vet att jag borde sova vid det här laget med tanke på att jag ska upp halv sju imorgon. Men som vanligt så fastnar jag när jag sitter, eller i mitt fall nu ligger, med datorn. Kanske känner ni igen er?
Började egentligen 09:15 imorgon men nej, en extra mattelektion ska såklart läggas in klockan 08:00 så att vi dessutom har en halvtimmas rast innan nästa lektion. Segt.
Efter skolan blir det träning och sen är det ju helg för vår del i och med ledigheten på fredagen. Ska visserligen gymma på morgonen och träna på eftermiddagen men det är mucho roligare än skola!
Vi ska även köpa tv i helgen. Kanske blir en 50", det skulle inte vara helt fel och det lät heller inte som något omöjligt  så det blir nice.
Annars vet jag inte vad som händer i helgen... lika bra det. Att köra lite impulsartat i stället.
Nu: Stänga av datorn, läsa några rader och SOOOOVA!
NATTI
/ VALDA
image191

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Fin bild :)

2008-02-07 @ 08:55:42
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Helena

Godmorgon! Hoppas att du har sovit gott och får en bra dag!

2008-02-07 @ 09:54:16
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0