Söndagsångest gånger 1000

Helgen har varit kul och det suger verkligen att den är slut. Vill inte ha måndag. Vill inte, vill inte, VILL INTE! Orkar inte med skolan just nu och just nu ligger jag här och har deppat ner totalt. Det jag har att se fram emot är väl sportlovet och där efter dröjer det inte länge förrän det är påsklov. Påsklovet ser jag verkligen fram emot för då är det ju VM i Göteborg och jag och Papi ska dit och kolla, vi ska även bo hos min farmor så det blir kul.
Tillbaka till nuet... det är måndag imorgon och jag ska gråta mig till sömns för att det är så synd om mig som har mycket att göra och som ska till skolan imorgon, som om jag var den enda?
Aja
Idag vaknade jag hos Beata i alla fall, fast hon hade gått till jobbet. Jag, Sofie och Rebecca kollade i alla fall på Nyhetsmorgon med Blondinbella och Stina-lee och åt en god frukost. Sen rusade jag och Beccis till bussen, Jag skulle till isahallen för att jobba och Rebecca skulle hem. I ishallen så skötte jag och Madde musiken och vi hade kul som vanligt. Sen åkte jag och Papi hem där Mami gjorde en god middag som vi avnjöt tillsammans.
Bye bye suckers och
NATTI
/ Valda
image303

Kommentarer
Postat av: Jullan

Bara måndagen är över så går det bättre, men en del vuxna har svårt att våga säga att skolan suger, jag törs då säga det.
Va fin blogg det var
Ha en bra vecka

2008-02-17 @ 23:44:39
URL: http://viktknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0