Thank you for the coffe.

Hej,
Idag har jag som sagt varit på stan med Valda.
Jag inhandlade(som ni borde veta vid dethär laget); ett par latextights.
Som jag förövrigt ska gifta mig med på måndag.
Valda & jag tog oss upp ur sängen vid 08.00 , efter knappt fem timmars sömn.
Valda tog mina små vovvar( )på en liten promenad & jag städade upp lite.
Sedan klädde vi på oss, med en trevlig dag framför oss.
Vi tog oss först till Hötorget för att gå in på hm. Väl på hm ställde vi oss i kö &
köpte kärlek i form av latex till mig. Sedan var det vidare till tunnelbanan igen,
för att ta oss till Medborgarplatsen, där Valda skulle inhandla sin sushi.
Efter det tog vi oss, illaående & otroooligt sega upp till Götgatan för en titt på Monki.
Vi somnade nästan i ett av provrummen, men tog oss tillslut därifrån. Efter det
skulle vi nämligen till Stureplan för att Valda, söt som hon är, skulle bjuda mig
på en Mocha Latte & en semla. När vi kom in på Espresso House, köpte vi våra
Mocha Lattes & tog en placering brevid några brats. Vi ville ha deras väskor btw.
Efter detta gick vi igenom Sture Gallerian i brist på nya ideér. Vi segade som bara den.
Men tillslut kom vi tillbaka till svampen efter att vi rundat hela byggnaden i snigelfart.
Då blev jag sugen på min semla som Valda hade lovat mig, Så vi tar oss in på 7eleven.
Jag väljer den Största semlan, eftersom jag vill ha så mkt som möjligt för pengarna.
Dealen med att Valda skulle bjuda mig idag, var att jag skulle bjuda henne en annan gång,
förståss. Sedan gick vi till tunnelbanan för hemgång efter en underbar dag full av; Skratt,
3 samtalsämnen (blogg, shopping & drömmar), Valdas roliga kommentarer & mitt klagande
.
Underbart, jag älskar dig Valda!


1- Påväg till stan. 2- Latextightsen. 3- Medborgarplatsen, klättra inte där, jag blev smutsig. 4- Min misosoppa, ser ut som diarré, men gott var det! 5- Seeeegt på Monki. 6&7- Espressohouse. 8- Jag & min semla på Stureplan, Alla kollade snett, haha.
/Jennifer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0