There are plenty of fish in the sea.

Japp, när man hör den repliken tror man givetvis att jag blivit dumpad idag. Men nej, så var det inte. I detta fall handlar det om en scarf. En fin cremevit scarf med fransar & rosor på. Men som jag letar, borde jag då äga en vid detta tillfälle? Icke sa nicke, när jag väl hittade en hade jag inga pengar. Det var second hand & det var längesedan, den är med all säkerhet borta idag. Jag ska ploga mig igenom många secondhandaffärer på lördag tänkte jag, tillsdess kan ni tipsa mig alla söta läsare idag. Puss på nosen, JJ .
image358

Kommentarer
Postat av: vendela

åh de där är fina! jag har en liknande men i svart.

2008-02-22 @ 15:34:15
URL: http://psalmijanuari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0