Torsdag

Halli hallå!
Tänkte summera tis-tor eftersom jag inte hunnit skriva så mycket de närmsta dagarna.
Tisdag: Hade först sovmorgon och sedan hade vi idrott i skolan. Vi spelade badminton och vi tjejer spelade tillsammans så det var kul. Efter idrotten stack jag och köpte lunch och sen drog jag till gymmet och körde ett pass. Efter det så gick jag hem och åt min sushi som jag köpt tidigare och efter lunchen drog jag in till stan för att möta Jennifer och Rebecca. Vi kollade runt lite innan det var dags för mig och Rebecca ta oss till Operan där vi åkte på "islösa" skridskor. Vi blev även bjudna på mat så det var trevligt.
Onsdag: Tränade först på hovet, sen åkte jag hem och åt lunch innan jag begav mig till skolan. Efter skolan var det hem och hämta grejerna innan det var dags för nästa träning. Efter träning nummer 2 åkte jag hem och åt middag med Mami och Brorsan och sen var det en skön TV- kväll som väntade.
Torsdag: Alltså idag, ska jag till tandläkaren och träna. Ska även plugga, just nu håller jag på en Power Point presentation på engelska och det är jättekul!

Bye bye suckers
/ Valda
image356

Kommentarer
Postat av: THEPLACE

snygg bild! :)

2008-02-21 @ 19:48:56
URL: http://theplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0