Tv4 Morgon

För er som missade den: (och, ja, för er andra också)

Jag vaknade imorse av att Valda frenetiskt skrek (i mitt öra) att jag måste sätta på Tv:n. Jag lyckades- så vi fick se årets bloggdebatt med 3 bitchar, Tilde de Paula, Blondinbella och Stina- Lee, en försynt liten (tönt)- Jag vet inte vad hon hette, men något med Modette- och en normal (!) person.

Stina-Lee: Försökte vara lite modig- ändå DARRADE hon på rösten när hon frågade Blondinbella en fråga. Så patetiskt, speciellt när den tjejen har minst läsare och säger att hon har rent mjäl i påsen (dock säger hon ändå att Blondinbella är en bitch och jävligt korkad). Med sin irriterande dialekt var den här människan ett big NO-NO.
Fint att hon vågade säga någonting i alla fall och det blir väl ett plus när hon var så nervös.

97837-6719



BlondinBella:
Tilde frågar Modette-kvinnan en fråga. Hon får prata i cirka 5 sekunder innan BlondinBella genast tar över allting. Med sitt oerhört energiska och högljudda tal tar hon över hela intervjun. Folk vill inte bara höra vad du har att säga....(även om det var rätt roligt när hon kom med sina rätt intelligenta funderingar som egentligen inte sa något vettigt alls) Girl, let the other people talk!
Dock gör hon ändå ett mer självsäkert intryck än de andra människorna. Och hennes hår, Hennes >HÅR<!

Uppdatering: De gillar ju faktiskt varandra och utöver det jag såg på Blondinbellas blogg så var det rätt gulligt. Egentligen sa de ju ingenting viktigt..





Tilde de Paula: Sitter på sin stol som ett kolli och tittar på de andra flickorna med avsmak. Kanske har hon mött sin överman(kvinna)?

Men liksom, egentligen, vem bryr sig om henne? :)



Det var allt för mig.

image2011

So long,
R

Kommentarer
Postat av: lovisa

Haha. Det e säkert så ^^

2008-02-17 @ 18:25:33
URL: http://lovisasord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0