Vår?

Hej allihopa.
Jag ska ta upp ett ämne som jag tycker är viktigt. Jag hatar vår. Här snackar vi Hat. Det är bara en lång väntan på sommaren. Så känner jag nu. Förr så var det mera 'Nej inte vår! Då börjar vi ju närma oss helvetet; SOMMAR!' För jag har nämligen hatat sommar mycket mycket länge. Men nu vill jag ha sommar. Verkligen. Jag vill gå runt i söta vita & ljusa klänningar, sandaletter & shorts. Jag måste ha ett par stentvättade jeans shorts, en vit vippklänning, en annan vit klänning & sandaletter. Sen vill jag ha träning i mängder, Tyringelägret here i come! & massa mysiga slappdagar med kompisar. Jordgubbar & glass. Sen är en sommar komplett. Hey, vänta! Jag glömde musiken. Jag vill ha massor av bra musik &så! & läsning...  aja ni fattar grejen. Jag vill ha sommar, & jag hatar våren.
Ha en trevlig kväll, dagens låt - Dancing In The Moonlight - Toploader.
image199
Vill gå runt i denna söta sak från Minimarket. Verkligen ett favoritmärke!
/Jennifer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0