When i was seven they said i was strange.

Hej allihopa! Jag mår faktist mycket bättre justnu! Tagit en voltaren, så jag tror faktist att det är därför om jag ska vara ärlig. Men jag har mycket mycket mindre ont i huvudet, även febern måste vara lägre. Inget illamående & magen känns lugnare. Skönt. Vågar inte äta något än dock.. Eftersom jag inte pallar klä på mig & fota slänger jag in en & annan gammal dagens som aldrig fått stå i rampljuset ännu! :) Kyssar, J
image292
Skorna har jag lånat av Jack, tightsen är långkalsonger från Helly/Hansen, tshirten är från hm, jackan är från Fjällräven & väskan är från Guessacci.

Kommentarer
Postat av: E L L E

Väskan var snygg!
Titta gärna in på min blogg och skriv något fint:)
Många kramar/Elle

2008-02-17 @ 14:56:51
URL: http://ellesapelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0