Carmex

Tänkte starta en liten kategori som heter Skönhetstips. Där lägger vi in våra allra bästa Skönhetstips!

Här kommer "the icebreaker".

Världens bästa läppcerat måste vara Carmex. Om ni är i USA så MÅSTE ni bara köpa denna billiga mirakelkur för läppar och ja- i princip allt.

Carmex fixar torra läppar på ett ögonblick och "plumpar" upp dem. Nackdelen är att det kan svida lite om man är nybörjare men ju mer man använder Carmex, desto mindre känns det. Ni vet när man blir sådär röd under näsan efterman har snytit sig många gånger, om man är röd någonstans eller om man har torra läppar så tar Carmex bort det. Fast du kan i princip använda det till allt. Det är som den kända och populära Aloe-vera krämen som alla använder. Nackdelen med den är att den brukar vara rätt dyr. Carmex kostar ingenting om man jämför. Den har till och med fått pris och är nyintroducerad i Sverige.
CARMEX är bäst, speciellt eftersom det är så få som känner till den (i Sverige)...
Nu när jag avslöjat mitt bästa tips måste ni göra samma sak, vilken är eran "mirakelkur"?
Carmex kan köpas här.
image73
Made by R


xoxo,
Rebecca- med Carmex på läpparna...

Kommentarer
Postat av: Emelie

mja spännanade vete katten för jag vill så gärna ha mina jeans :P hahhaha,

Hur, man får maila mig så fixar jag header och sen inne på deras bloggar :)

2008-01-28 @ 06:43:43
URL: http://celebratelife.blogg.se
Postat av: joel

absolut, ibland slappar man till sig alldeles för mycket, då får man sätta igång med stil ;)

2008-01-28 @ 10:03:50
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Malin

haha okej =) jag får hoppas att jag tycker filmen är bra :) får skriva en liten recension sen =)

2008-01-28 @ 12:47:54
URL: http://Chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0