Electronics is forever, baby..

2000-talet. Tänk vad man använder elektroniken. Vad skulle till exempel jag vara utan min dator? Som en vän sa; "Friends without computers? There are no such friends...Living in the 50:s, are we, ehr? " Att det finns folk som inte har dator, tv, mobil, Ipod och annan livsviktig elektronik är för mig totalt otänkbart. Men så kom jag då att tänka på Amish-folket som lever i USA och vissa andra ställen på jorden (elektronikens och allt annats moder). Efter denna tankegång blev jag något konfunderad. Så jag släppte resonemanget.

Just nu sitter jag med min datorn i knäet och googlar runt lite på olika bloggar. Medans detta sker lyssnar jag på lite skita-braa Musik. Och allt detta medans TV:n står på ljudlös framför mig..

Vilken elektronik är viktig för dig?




xoxo
Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0