Figure Skating

Glömde i förra inlägget säga hur bra det gick för våra svenska herrar. Kristoffer åkte i stortsett felfritt med en hand i på trippel flippen, ett jättebra program tycker jag, och ja han ligger 5:a vilket ju är superbra! Därmed startar han i sista startgrupp i morgon inför det fria prorgamet. Adrian åkte ett felfritt program och slog sesångsbästa och hamnade där med på en suverän 8:e plats inför imorgon. Lycka till och kör gärnet i morgon nu!
Annars ska jag väl snart gå och sussa... tänkte att jag skulle komma lite tidigare i säng idag än vad det blivit den senaste tiden. Det är skönt att ligga och läsa lite innan man somnar också tycker jag.
Imorgon är det först skola och sen träning. På fredag är jag "ledig" som vanligt, dagen är till för träning och att ta igen det man missat, jag ska göra båda delarna, kanske även behöver åka till skolan för att fixa lite grejer. Förhoppningsvis inte.
Annars ska jag väl vara med mina underbara tjejer, ta det lugnt mm i helgen. Tiden går så sjukt fort. Nyss var det helg lixom och snart är det helg igen. Min börjar ju liksom efter skolan imorgon.
Tidigt var det ja...
Godnatt!

image40
Jag på isen. :)
/
Valda


Kommentarer
Postat av: alice

Tack! din med :D

2008-01-23 @ 22:08:35
URL: http://aliceyouknow.blogg.se
Postat av: Rebecca & Sofie!

Cool bild!

2008-01-26 @ 19:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0