Genom Helvetet - Tina Nordlund

Hej.
Jag kom hem från träningen för ett litet tag sen, har just ätit en skål yoghurt med linfrön, solrosfrön & råggryn i, gott! Även en toblerone slank ner, men imorgon är det måndag & då ska jag vara duktig. Fram till helgen såattsäga;). Haha. Har förövrigt inte någon skola imorgon, Underbart!. Snart ska jag hoppa in i duschen, & sen städa upp lite för att sedan slå mig ned & läsa min bok, Genom Helvetet - Tina Nordlund. Handlar om en tjej som spelar fotboll, & sedan får anorexia. Läskigt. Jag tänkte däremot att det kan vara en bra sak att skriva om. Ett boktips. Så när jag är klar kan jag skriva en recension på den, vad säger ni? Kan det kanske vara lite intressant? Men då får ni stå för lite av boktipsen. Vet du någon bra bok? Någon fascinerande, rolig, dramatisk, smetig eller romantisk bok? Skriv, jag vill veta vad ni läser, & vad jag kan ta & börja läsa!
image67
Bild lånad härifrån.
/Jennifer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0