Grattis sötis

Jag vill härmed ta och gratulera Min Kära Vän Rebecca på hennes dag!
Vi har känt varandra ett tag nu. Kommer ihåg när hon började i min klubb och vi började lära känna varandra mer. Vi kände ju varandra lite innan också men sen fick vi liksom en speciell vänskap. Vet inte hur många sms vi är uppe i nu som vi skickat till varandra men det är nog en chockerande siffra kan jag tänka mig. Alla lika gulliga. Kommer speciellt ihåg en sms-debatt vi hade inför valet... små korta argument fram och tillbaka till varandras mobiler. Har även fått många otroligt värmande sms som jag blivit otroligt glad över. Vi har såklart inte bara smsat varandra utan även varit med om massa roliga saker tillsammans, stöttat varandra och bara varit. Det jag vill säga med detta är att Rebecca är en av mina absolut bästa vänner och hon är mycket speciell för mig.

image44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0