Hallihallå!

Vill passa på att uppdatera er konståkningsintresserade lite. Vill börja med att berätta att det tyska paret Aliona och Robin vann paråkningen.
Idag var det dags för herrarnas fria och jag kan ju erkänna att jag hade hög förväntan på finalen. Den blev mycket spännande och bra. Tomas behöll ledningen efter ett mycket bra åk. Stephane slutade på en andra plats och jag måste bara få säga hur grym presentation jag tycker han har, i särklass bäst alltså, Joubert kom på en tredjeplats men det skiljde bara några hundra delar från honom och Stephane. Adrian åkte i ett i stort sett felfritt program (två floppar i en axel som blev dubbel och flipp som även den blev en dubbel), Kristoffer åkte inte ett fullt så bra program men gjorde några riktigt snygga grejer och har ett grymt program och grym prestation. Adrian slutade på en 6:e plats och Koffe på en 7:e plats. Det innerbär att Sverige har TRE åkare nästa år, vilket är jätteroligt!
Nu: Prata lite mer med mr R på msn och sen läsa lite innan jag ska sussa.
God natt!

image46
Madde lämnar mig i kylan imorgon för att åka till Thailand, och jag ska inte med. Får väl ta och krypa ner i hennes resväska... klarar mig inte utan min Madddie!

Kommentarer
Postat av: c,

hur går det för DIG med konståkningen då? :)

2008-01-25 @ 21:42:41
URL: http://borstebra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0