Hitech is new. Old people...well..they're just old..

Jag tycker att det är rätt kul med äldre människor som paras ihop med tekniska saker. Det funkar bara inte. Till exempel om man går ute på stan och så ser man en äldre kvinna stå och pilla med sin lilla telefon. Oftast kisande. Och oftast stående. Inte gående. Så fort ett SMS mottas så stannar personen i fråga upp, gräver efter telefonen och svarar. Allt detta utan att ta ett enda steg. Koncentrationen bara strålar ut. Själv är jag alldeles för stressad för att kunna stanna upp. Bara det faktum att jag får ett sms får mig av någon anledning att öka farten.

Det är nästan så att man blir lite avundsjuk.

/Rebecca


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0