Hmm?

HALLIHALLÅ!
Måste berätta om min lilla vistelse på tunnelbanan på väg till träningen...
Jag sitter alltså på tuben när jag känner att det vibrerar i fickan, tar fram mobilen och kollar. Det är någon som skickat en fil till min mobil via bluetooth. Jag kollar mig såklart omkring men ser ingen misstänksam person så efter lite tvekan accepterar jag filen i alla fall. Jag får en bild på ett hjärta. Jag blir typ jätterädd så jag vänder mig om och kollar i vagnen men det är ganska mycket folk så jag ser inte alla och framför allt ingen person som ser ut att hålla på med mobilen. Kort därefter får jag ett till men denna gång accepterar jag inte och nästa station skulle jag av på så jag rusade där ifrån, verkligen rädd! Jag trodde seriöst typ någon skulle komma och våldta mig sedan. Som tur var klarade jag mig oskadd till ishallen och nu i efterhand kan det ju verka lite överdrivet men ja... Läskigt var det just där och då.
image104
Detta är vad jag fick skickat till mig.
/ Valda


Kommentarer
Postat av: alice

shit vad läskigt :S

2008-01-31 @ 22:32:06
URL: http://aliceyouknow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0