Imorgon fyller jag år

Imorgon fyller jag år,  jag blir 15, och ingen kommer vara hemma. Stackars, stackars mig..
Ni måste komma ihåg och gratta mig, annars blir jag ledsen :( Haha, näej, jag bara skojade, det är kanske inte så viktigt. Jag firar att man är 15, inte att det är JUST den 24 januari..och vi kommer ju ändå fira den sen...och då får jag alltid mer presenter  XD Men that's life när man lever ett reseliv, förmånerna är så mkt större än det som är dåligt!
Min mamma är i Zagreb och brorsan är väl inget vidare när det kommer till födelsedagsfirande, men vem vet, han kanske överraskar.
Just nu har jag en väldigt tråkig lektion om det är någon som undrar, håller på och lär mig om galaxer, galet viktigt..

xo xo,
Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0