Irriterande

Hemma...
Efter träningen åkte jag som sagt till Elias. Fick först stjuss av Johanna hem för att lämna grejorna och sedan till Brorsan. Väl där käkade vi och lite så och sen åkte jag och Mami tvärbanan hem. Mami hittade inte sin remsa och så kom han som kollar biljetterna och stod och väntade på att hon skulle hitta biljetten. Hon frågade om han kunde gå vidare och kolla de andra under tiden som hon letade men nej, det var tydligen emot deras regler så han stod kvar och verkligen stirrade ut oss, jättestressande. Vi frågade sedan om vi kunde köpa en sms- biljett istället då eftersom vi inte hittade biljetten men återigen nej, man skulle tydligen ha med sig den redan innan man gick på tåget, så ja det hela slutade med att vi blev avslängda på Liljeholmen. Alltså seriööööst! GUBBJÄVEL! När vi köpt en biljett där och väntat en kvart på nästa så hittade Mami biljetten... så typiskt men man blir ju inte lite stressad när han står och trampar och granskar en medan man letar. BLÄÄÄÄ men han gör väl bara sitt jobb antar jag även fast man kanske skulle kunna agera på lite olika sätt i den situationen.
Nu: Köra min vanliga bloggrunda, göra mig iordning och sen sova!
Ha det bra!
Sleep well.

image95

Kommentarer
Postat av: Ahå

svar: Yes! Och rumpsteken var minst lika god som den såg ut ;D

2008-01-30 @ 23:33:37
URL: http://superahoe.blogg.se
Postat av: Marion=)

Haha! vilken jävla gubbe:P hurru Valda jag e lite intresserad av hur ditt nya place ser ut, kan du inte berätta lite om de?! :D

2008-01-31 @ 16:08:01
Postat av: valda

svar till min älskade marion:
aa jättestörande! haha
jo, jag kanske kan fota lite sen när jag orkar och lägga ut... men du får ju komma hit också. ska ha inflyttningesgrejen snart, hör av mig! :D

2008-01-31 @ 19:59:46
URL: http://theplace.blogg.se
Postat av: Bea

svar: I morgon ska jag träffa några älta polare och i helgen ärdet tävling :) Kram kram

2008-01-31 @ 20:38:17
URL: http://beaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0