Jennifer .

Hej alla nya läsare! (?) .
Jag heter Jennifer & jag kommer att blogga här dagligen, med vissa undantag.
Jag kommer bjuda alla läsare på; kläder, musik, böcker & livsstil.
Hoppas att ni kommer att ha kul & njuta av allt kul vi skriver här.

Headern är på G, men det är något litet fel, som jag tyvärr inte har listat ut än ..
Lite om mig;
Namn , Jennifer
Stad , Stockholm
Jag håller på med konståkning & är lite av en datanörd.
Jag älskar att shoppa & exprimentera med kläder.
Jag tar mina bilder med min SonyEricsson k810i.
Jag har även en underbar hund vid namn Bossi.
Han är av rasen Chihuahua, men används inte som accessoar.
Det är i stort sett allt jag kommer att säga. :)
image1
leggings - helly hansen , kofta - adam herr , tshirt - hm , halsband - creole .'

Ha en fortsatt bra kväll / natt!
/Jennifer .

Kommentarer
Postat av: Jennie

söt du e :)

2008-01-20 @ 11:57:41
URL: http://hallon8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0