Jennifer ,

Hej igen.
Nu känns det som om det bara är jag som bloggar här av oss tre, men dom andra ska blogga lite, jag ska påminna dom! Haha. Jag har faktist varit & tränat nu på morgonen. Men det går tyvärr riktigt dåligt för mig just nu, för att jag har en ryggskada eller nåt, ryggen gör iallafall jätteont. Men man måste kunna klara av motgångar. Och jag ska till läkaren på onsdag, så då får jag förhoppningsvis reda på om det är psykiskt eller ett seriöst fel på min rygg, jag tror nämligen att det är psykiskt.
Jag kan bifoga en bild på min lilla Bossi, kommer däremot med någon form av dagens senare! :D
image2


Kommentarer
Postat av: Ameli&Emelie

så söt hund :)

2008-01-20 @ 12:45:02
URL: http://lifeasblondes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0