Jennifer,

Hej allihopa.
Detta blir ett halvsnabbt inlägg, för jag ska alldelles alldelles snart åka & träna på Globen (!). Ska bli spännande tycker jag. Sen är det skola, läkarbesök, träning & hem. Då kommer jag blogga mer, förhoppningsvis dagens &så!
image33

Gårdagens outfit bestod av; tee från pa:nuu for TopShop, mjukisar från KSSS & strumpor från H&M.
Däremot var jag ombytt för gymnastik här. Men i skolan var ändringen att jag hade jeans, svarta från Cheap Monday. För övrigt spenderade jag eftermiddagen igår med Niffan, älskling. Hon heter Jennifer egentligen, men hon kallas Niffan av någon anledning, haha. Fast å andrasidan, det passar henne! :)
/Jennifer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0