Jennifer,

Hej alla!
Idag har jag tränat, varit i skolan & tränat igen.
På morgonträningen hade jag tyvärr så ont i min rygg att
jag knappt kunde göra något.Men på eftermmiddagsträningen
kunde jag göra ett & annat! Det gick verkligenmycket mycket bättre
än vad det har gjort på sistone. Härligt! I'm on my way back!
Tack Valda för att du stöttade mig,

'Man måste ju kunna klara motgångar.'

Jag kan säga attdet har hjälpt mig dessa dagar av tristess på isen.
Sen efter ispasset hade vicore med en av våra tränare,
som för övrigt faktist jobbar på Sats! Det är underbart att ha fys
& liknande med henne, det är nämligen annorlunda
jämfört med annars. På träningen kom frövrigt älskade
Becca
& Sofia
& tittade!Men nu ska jag städa upp i mitt rum,
för det ser ut som ett bombnedslag, so long <3
image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0