Jennifer,

Hej alla läsare!
Idag har jag insett att S, en lärare verkligen hatar mig. Jag måste bara berätta. Jag kan varan för lite tråkig läsning. Men iallafall; På spanskan så ska man typ säga vad ett ord betyder, jag vet då att det betyder smilgropar. Så jag räcker upp handen, bara jag ingen annan. & S står där uppe & totalt ignorerar mig! Hon drar den vanliga kommentaren: Är det någon som kan..? Jag ger ifrån mig ett litet ljud. Så räcker någon annan upp handen, låt oss säga Matilda. S: Matilda? Matilda: Smilgropar. Jag: AARRGH. Sen så är det ingen som kan, så jag räcker upp handen utan att veta vad det betyder. S dröjer lite, frågar ifall nååååågoooon kan, men tar tillslut mig för att ingen annan kan, eller ens vill. S: Jennifer? Jag: Nej jag ville bara se om du tog mig när jag räckte upp handen. S: Men vad betyder lalalalalala? Jag: Jag vet inte, jag har inte en blekaste aning. S: Men gissa! Jag: Men nej. S: Men titta i boken, vad har hon som vi inte har sagt? Jag: Men jag vet inte!! S: Men chansa. Anton viskar: Ääääärrrrrr. Jag: Ett ärr? S bittert: Bra. Jag: Men jag såg inte att detdär var ett ärr, såg bara ut som tryckfel, kunde väl inte jag veta. S bryr sig inte om mig, utan fortsätter bara. Utan att låta mig svara på något mer den lektionen. Jag kan ju bara säga att hon hatar mig mer nu, Haha. Med det gör mig riktigt irriterad! För detta har nämligen inte hänt enstaka gånger, utan det händer mig Ofta. Jag blir verligen skitsur, jag ska gå till skolledningen med detta tror jag, för jag vet vissa som känner likadant. S är en av dom värsta som gör så.

Har en lärare någon gång gjort något som är opassande, eller särbehandlat vissa elever? Kanske ignorerat dom som kan, eller dom som inte kan? Vad har hänt just er därute? Skriv & Berätta!

/Jennifer.

Kommentarer
Postat av: loll

det kan vara så att hon tror att du är ett geni och alltid kan, så hon låter andra svara?

2008-01-30 @ 20:43:19
Postat av: alice

Det gick jättebra!! kom trea :P

2008-01-30 @ 22:14:49
URL: http://aliceyouknow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0