Kul

Sitter här i min säng, Rebecca ligger typ halvdöd bedvid mig, Jennifer vet jag inte vad hon snackar om och Sofie tvättar typ bort sitt smink. Haha vi har haft det superkul, supertrvligt och det har varit allmänt suuuuuper. Känner mig lite halvt flummig och ska väl typ ha lite tjejsnack med tjejorna innan vi ska sova.
Det vi har gjort idag... jag och Jennifer kollade runt lite på stan innan vi drog till Hornstull och solade, så nu är vi bruna och fina. Sen åkte vi hem till Rebecca och var där och drog vi och köpte mat till mig och Sofie och ja så har vi haft allmänt kul. Nu är vi som sagt hemma hos mig.
Nu ska vi tagga!
Bye

Kommentarer
Postat av: carro

tack :)

2008-01-27 @ 09:59:59
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack så mycket :)
Haft en bra helg?

2008-01-27 @ 10:09:42
Postat av: HELENASCITY

roligt =)

2008-01-27 @ 11:03:30
URL: http://metrobloggen.se/helenascity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0