Mrs. R,


 

Nu har jag haft kul. Vi har haft bloggmöte och delat upp ämnena som vi ska skriva om. Även tagit väldigt mycket bilder.
We also noticed that Jenni is a LINSLUS.
Nu håller vi på och spelar ett konstigt spel, jag tror att det är en ordlek men jag är inte riktigt säker. Hmm. God this is boring, Jennifer håller på och berätta om sitt dåliga bajssystem..HMM...Blanda aldrig linser och majs..

Idag såg jag Adam Tensta på Rådhusets t-banestation! Han såg väldigt fräsh ut med lila halsduk och keps på sne. Han pratade typ med sin manager...! (som om det var coolt)..lite kanske :)

xoxo
Rebecca


Adam Tensta- utan keps.

Kommentarer
Postat av: Emma

ÅÅh han är hot!

2008-01-26 @ 22:56:08
URL: http://missnielsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0